hebatnya kamu yakinnya kamu


Naik tangga Merangkak Saya tak nak bawah halangan menyusup saya nak melompat. Cuba lakukan pergerakan di dalam ruang yang ditetapkan seperti Zarith dan rakan-rakan.


Pin On Bj

Saya perlu rendahkan badan untuk bergerak lancar.

. Kamu boleh bergerak di dalam ruang yang luas dan sempit. Menyusup atau melompat 111. Aku yang tidak kau ini itu dan di anda akan apa dia saya kita untuk mereka ada tahu dengan bisa dari tak kamu kami adalah ke ya orang tapi harus pergi baik dalam sini seperti hanya ingin sekarang semua saja sudah jika oh apakah jadi satu jangan Notes 1 This list was created using publicfree subtitles from opensubtitles in particul The order is based on the number of occurences of each word.

Turun tangga 2 Zarith berhati-hati ketika Mengimbang melakukan aktiviti.


Pin On Habib Luthfi


Pin Di Habib Luthfi


Pin Di Quotes Anak Majelis

Related : hebatnya kamu yakinnya kamu.